تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی از دوشنبه ۲۸ تیرماه آغاز می شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای جذب ۱۹ هزار و ۲۵۱ نفر در ۱۲ دستگاه اجرایی و ۶۸ دانشگاه از مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی شهریورماه برگزار می شود.
وی افزود: ثبت نام برای این آزمون استخدامی از روز دوشنبه ۲۸ تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز می شود.
توکلی خاطرنشان کرد: کلیه متقاضیان می توانند به منظور کسب اطلاعات جزئیات مربوط به شغل و محل استخدام هر یک از دستگاه ها و دانشگاه ها به دفترچه راهنمای ثبت نام که از ۲۸ تیر بر روی سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این آزمون استخدامی در شهریورماه ۹۵ برگزار خواهد شد و تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه در آن زمان اعلام می شود.

نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...