تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

مشاور عالی سازمان سنجش اموزش کشور از استخدام 10 هزار نیرو در آموزش پرورش خبر داد و گفت: داوطلبان از روز یکشنبه 18 تا شنبه 24 مهر می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که اطلاعیه آن روز چهارشنبه 14 مهر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش قرار گرفت، از روز یکشنبه 18 مهر  آغاز می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: حدود 10 هزار نفر در آزمون استخدامی وزارت آموزش پرورش پذیرفته می شوند و داوطلبان در زمان اعلامی نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
دکتر توکلی تاکید کرد: زمان ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش پرورش تمدید نخواهد شد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطر نشان کرد: آزمون استخدامی آموزش پرورش همزمان با آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی و 68 دانشگاه علوم پزشکی کشور روز جمعه 21 آبان جاری برگزار می شود.

منبع : ایسنا
نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...