تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

دفترچه اصلاحیه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد که در آن برخی کد رشته محل‌های جدید به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اضافه شده است، از روز یکشنبه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، با توجه به صدور مجوز رشته های جدید بعد از انتشار دفترچه راهنما برای برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی توسط دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم،  اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 97 روز، یکشنبه ۱۳ خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
 
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ می‌توانند با توجه به اصلاحیه جدید دفترچه نسبت به انتخاب رشته در آزمون اقدام کنند، همچنین داوطلبانی که تا کنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند نیز می‌توانند کدرشته محل‌های انتخابی خود را ویرایش کنند.

مهلت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ که از روز ۱۲ خرداد شروع شده است تا روز شنبه ۱۹ خردادماه ادامه دارد.

منبع : ایسنا
نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...