تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.
  • پرسشنامه راهبردهای خودانگیخته برای یادگیری (MSLQ)

    دانلود پرسشنامه راهبردهای خودتنظیمی برای یادگیری مناسب برای اندازه گیری مولفه های انگیزشی، شناختی ، فراشناختی و مدیریت منابع یادگیری و در مجموع 15 مولفه، در قالب فایل Word در 13 صفحه. پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری یک ابزار خودگزارش ده 81 آیتمی برای ارزیابی راهبردهای انگیزشی و راهبردهای ..

    33,000 تومان مشاهده
  • مبانی نظری و پژوهشی فرزند پروری و کمال گرایی

    دانلود مبانی نظری و پژوهشی فرزند پروری و کمال گرایی، در قالب فایل Word در 84 صفحه. امروزه یکی از مهم ترین معضلاتی که دست به گریبان خانواده ها شده است مسئله فرزند پروری والدین است. یکی از نتایج نوع فرزند پروری والدین شکل گیری و نوع کمال گرایی در فرزندان است.کمال گرایی با فرد متولد نمیشود وتجربیات ...

    35,000 تومان مشاهده
  • مبانی نظری و پژوهشی (ادبیات تحقیق) سرمایه اجتماعی

    دانلود مبانی نظری و پژوهشی (ادبیات تحقیق) سرمایه اجتماعی شامل اعتماد(اعتماد اجتماعی )، قانون گرایی (هنجارها)، انسجام اجتماعی ، مشارکت اجتماعی و ارزش ها ، در قالب فایل word در 60 صفحه. سرمايه اجتماعي از ديدگاه سازماني، به عنوان جمع منابع بالفعل و بالقوه موجود در درون، قابل دسترس از طريق و ناشي ...

    35,000 تومان مشاهده
تعداد نتایج: 3
ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...