تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

سری تمام فلزی سامسونگ با بدنه یک پارچه آلومینیومی، یعنی سری Galalxy A حالا می خواهد سومین عضو خود را به زودی رونمایی کند. گلکسی ای5 و گلکسی ای3 را با هم دیدیم و شناختیم. این بار در FCC گلکسی ای7 لو رفته است، با ترنجی باشید تا ببینیم باید انتظار چه دستگاهی را داشته باشیم.


glaxy

همه انتظار داشتیم که در هنگام معرفی سری گلکسی A شاهد 3 عضو باشیم که بنا به دلایلی مدل رده بالاتر آن یعنی گلکسی A7 معرفی نشد. مشکل آنتن دهی گلکسی ای5 و گلکسی ای3 را به یاد دارید؟ شاید به دلیل همین موضوع باشد که سامسونگ در ارایه گلکسی ای7 را کمی دیرتر عرضه کند. اما از مشخصات احتمالی آن می توان به نمایشگر 5.2 اینچی به رزلوشن 1080P آن هم از نوع AMOLED اشاره کرد. این موضوع توسط ابعاد دستگاه که در تصاویر زیر لو رفته است هم تایید می شود. 75*150 میلی متر ابعادی مناسب برای نمایشگر 5.2 اینچی به حساب می آید.




پردازنده 64 بیتی مدل اسنپدرگن 615 و 2 گیگابایت حافظه رم از دیگر مشخصات آن است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی هم برای ثبت خاطرات شما آماده هستند. همانطور که در اسناد لو رفته می بینید، این دستگاه LTE و NFC هم خواهد داشت. مشخصا این یک دستگاه میانه رده رو به بالا است و قیمت آن در موفقیتش تاثیر به سزایی خواهد داشت.


نظر شما درباره گلکسی A7 با شمخصات احتمالی این چنینی چیست؟

نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...