تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

اخیراً یکی از سایتهای همکار فــــرافایل  دست به سرقت یکی از بنرهای فرافایل زده و بدون هیچ گونه تغییر و بدون اخذ مجوز از مالک بنر مربوطه، آن را در سایت خود قرار داده اند. متأسفانه علیرغم تذکرات چندین باره به مدیریت محترم این سایت در خصوص حذف این بنر از هدر سایت خود، ایشان به این مهم توجهی نکردند. این در حالی است که طرح بنر مذکور با صرف هزینه زمانی و مادی توسط تیم فرافایل تهیه شده بوده است.

متأسفانه در مملکت ما بدلیل عدم وجود و حمایت  قانون کپی رایت بخصوص در حوزه سایتهای اینترنتی، سرقتهای مختلف مادی و معنوی به راحتی و بدون کوچکترین ابایی رخ می دهند. چه بسا فردی برای تهیه یک مطلب و یا یک طرح، ساعتها فکر و زمان گذاشته و هزینه هایی را متقبل شده باشد؛ و در عوض هنگامی که مطلب یا طرحش را در اینترنت قرار می دهد، به ناگاه چندین صاحب ناخوانده برایش پیدا می شود.

http://asretech.ir/wp-content/uploads/2014/11/copy23.jpg

یکی از اقدامات اخیری که فــــرافایل به منظور جلوگیری از سرقت مطالب سایت و به نوعی اجبار بازدیدکنندگان به رعایت حق کپی رایت ملحوظ داشته، حذف امکان کپی مطالب از روی سایت بوده است. امیدواریم این موضوع باعث آزار و رنجش بازدیدکنندگان گرامی نشود.

به امید روزی که رعایت حق کپی رایت و احترام به حقوق سایرین، در وجود یکایک ما ریشه بدواند.


با تشکر
مدیریت فرافایل
نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...