تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

به اطلاع کلیه دوستان و همکاران عزیز می رساند از این پس به ازای هر 10 زیرمجموعه ای که توسط شما به فــــرافایل معرفی شوند، علاوه بر دریافت پورسانت حاصل از فروش هر محصول توسط زیرمجموعه شما، مبلغی معادل 10000 تومان پاداش نیز به حسابتان افزوده می گردد.

منظور از زیرمجموعه، کاربرانی هستند که از طریق لینک بازاریابی شما به عضویت فرافایل درآمده اند. در صورت داشتن هر گونه سئوال در این خصوص، از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

تذکر: آی پی(IP) کلیه کاربران در سیستم قابل رهگیری است و کاربران متخلف مشمول دریافت این جایزه نخواهند شد.



زیرمجموعه گیری

مزیت زیرمجموعه این است که با هر بار فروش محصول توسط زیرمجموعه شما بعنوان بازاریاب و یا فروش هر محصول فروشنده ­های فایل، مبلغ 100 تومان به حساب شما افزوده خواهد شد.
به عنوان مثال: اگر زیرمجموعه شما موفق به فروش روزانه حداقل 10 محصول شود، شما روزانه 1000 تومان بحسابتان افزوده می شود. در صورتیکه که 100 نفر با لینک بازاریابی شما در سایت ثبت نام کرده و هر کدام به طور متوسط روزانه 10 محصول به فروش برسانند... آنگاه درآمد کسب شده شما از طریق زیرمجموعه ها، روزانه 100000 تومان خواهد بود.
ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...