تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

 یکی از دوستان در خصوص خبر دعوت مجلس از وزیر علوم برای پاسخ به پایان نامه فروشی کامنتی گذاشته بودند با این مضمون که دیگر باید بند و بساط سایتهایی را که به فروش پایان نامه می پردازند، تخته کرد.

بنده در دوران دانشجویی ام هرگز اهل کپی کاری مطالب دیگران نبوده و نیستم، اما خودم  و سایر دوستانم همیشه از اینکه برای دسترسی به منابع علمی دیگران و استفاده بهینه از آنها دچار مشکلات عدیده می شدیم، رنج می بردیم. چرا باید حتما دانشجوی فلان دانشگاه بود تا بتوان به نتیجه تحقیق یک دانشجوی دیگر که حداقل 6 ماه از عمرش را روی آن وقت گذاشته، آن هم فقط در کتابخانه آن دانشگاه دسترسی داشت؟ محدودیت هیچ گاه باعث پیشرفت نشده و نمی شود؛ کما اینکه می بینم محدودیت ایجاد شده در این خصوص تنها باعث رونق گرفتن کسب و کارهایی نظیر فروش پایان نامه ها با قیمتهای گزاف، یا انجام پایان نامه و نوشتن مقاله و ... توسط سایر افراد برای دانشجویان شده است و البته واضح و مبرهن است که با توجه به تجربیات شخصی ام در این خصوص، حداقل در 80 درصد مواقع، سودجویان کاری جز کپی کاری پایان نامه های دیگران ( و یک درجه بهتر، ترجمه کردن مقالات و پایان نامه های انگلیسی رایگان موجود در اینترنت) و فروش آن به دانشجویان ساده لوح بعنوان پایان نامه نوشته شده برای ایشان، انجام نمی دهند.



در همه جای دنیا منابع علمی و دانشگاهی (بطور رایگان یا غیر رایگان) در اختیار عموم قرار می گیرد تا دانشجویان با مطالعه و استفاده از آنها گامی رو به جلو نهاده و پیشرفتی در مسیر تحقیقات گذشته ایجاد نمایند.

در مملکت ما متأسفانه محدود کردن دسترسی به منابع علمی از یک طرف  و سوء استفاده دانشجویان از طرف دیگر باعث شده معضلی به نام کپی کردن پایان نامه های دیگران به نام خود ایجاد گردد.

یکی از اهداف اصلی فـــرافایل از در اختیار قرار دادن منابع علمی دیگران با کمترین قیمت ممکن و حتی بعضاً رایگان، کمک به پژوهش و پیشرفت علم و دانش در کشور بوده است. منابع علمی موجود در فرافایل عمدتاً یا توسط خود پژوهشگران برای ما ارسال شده یا توسط تیم علمی سایت تهیه شده است. ما به هیچ عنوان کپی نمودن مطالب دیگران را به نام خود تأیید نمی کنیم، بلکه برعکس شدیداً آن را نهی می کنیم.

با تشکر
مدیریت فرافایل
نظرتان را ارسال کنید

  1. معصومه 1394/01/20

    به نظر من این افرادی که چنین کامنت هایی میگذارند احتمالا کسانی هستند که قبلا مطالب دیگران را با پولهایی گزاف به دیگران میفروختن و حالا نمی توانن-باتشکر از سایت خیلی خوبتان

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...