تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

 شرکت نفت بهران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در دفتر مرکزی، پالایشگاه و دفتر صادرات در کشور عراق دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این شرکت از افراد متخصص، متعهد و با انگیزه ، از طریق برگزاری آزمون کتبی و همچنین مصاحبه عمومی ، تخصصی و سنجش سلامت به صورت قراردادی/ پیمانکاری، همکار می پذیرد.

دارا بودن مدرک تحصیلی از دانشگاه ها و موسسات مورد تائید آموزش عالی کشور و یا دانشگاه های معتبر خارج از کشور که توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، ارزشیابی و تائید شده باشد (دارندگان معدل های بالاتر از اولویت برخوردارند )، دارا بودن شرایط احراز شغل از نظر مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و تجربه مورد نیاز، آشنایی با نرم افزارهای رایانه ای متناسب با شغل، قبولی در کلیه مراحل جذب و گزینش از شروط استخدام است.

متقاضیان تا پایان روز 12 خردادماه 94 فرصت خواهند داشت با مراجعه به تارنمای http://job.behranoil.com نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. اطلاعات مربوط به تمامی مراحل استخدام ( اعم از برگزاری آزمون و مصاحبه ) و نتایج آن، صرفا از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه و تماس تلفنی به داوطلبان واجد شرایط اعلام خواهد شد.


منبع: ایسنا
نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...