تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

حدود 7 ماه است که از شروع به کار سایت همکاری در فروش فرافایل می گذرد. باعث افتخار ماست که در این مدت کوتاه، با مدد گرفتن از یک تیم حرفه ای و هدفمند، توانستیم به جایگاه قابل قبولی در بین سایر سیستم های همکاری در فروش فایل برسیم و در کنار رشد چشمگیر سایت، با همکاران فرهیخته بسیاری آشنا شویم و همکاری نماییم.
در این مدت، دوستان و همکاران عزیز همواره با ارائه نظرات و انتقادات خود به ما در جهت تعالی سایت و خدمات ارائه شده توسط آن کمک کرده اند. سعی کرده ایم به طرق مختلف در حد وسع و توانمان قدردان نظرات و پیشنهادات این عزیزان باشیم و در مقاطع زمانی مختلف و پیش بینی نشده هدایایی نقدی با عنوان هدیه حُسن همکاری و مشارکت فعال در سایت به حساب آنان واریز گردد. البته این روال همچنان ادامه دارد و سعی می گردد از افرادی که در رشد سایت همکاری ارزنده و چشمگیری دارند، به نحو مقتضی قدردانی به عمل آید.

جوایز مسابقات سایت را تا حد ممکن بالا بردیم و تلاش داریم هر ماه مبلغی به این جوایز اضافه گردد تا به نحوی جبران زحمات دوستان فعال در سایت به عمل آید. مسابقه خردادماه هم اکنون در حال برگزاری است که می توانید اطلاعیه آن را از اینجا مشاهده فرمایید.
بخش سفارش پروژه سایت بصورت جدی راه اندازی شده است و تا بحال پروژه های مختلفی دریافت و توسط پژوهشگران محترم سایت انجام شده است. مبالغ برخی از پروژه ها بیش از 300 هزار تومان بوده است.
در این مدت 7 ماه به جرأت می توانیم بگوییم روزی نبوده است که بهبود و تغییری در سایت ایجاد نشده باشد. سعی می گردد در اطلاعیه های بعدی به بخشی از این تغییرات و بهبودها اشاره گردد. همچنان ایده های بسیاری برای سایت و خدمات آن داریم که به تدریج آنها را پیاده سازی خواهیم کرد. لطفا همچون گذشته، با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود یاری گر ما باشید.

با سپاس
مدیریت فرافایل


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...