تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

محمدرضا شعبانعلی عزیز، به تازگی فایلی روی سایت خود قرار داده است با عنوان دیرآموخته ها. این فایل، نوشته های کوتاه تأمل برانگیزی است از ایشان که احتمالاً بسیاری از ما بدون آنکه نویسنده اش را بشناسیم، برخی از آنها را درشبکه های اجتماعی مختلف خوانده ایم و به اشتراک گذاشته ایم. خودش در مورد این فایل می گوید:

«نمی‌دونم برای شما هم پیش اومده یا نه. اما آدم خیلی وقت‌ها برمی‌گرده حرف‌های خودش، نوشته‌های خودش، فکر‌های خودش، کارهای خودش رو مرور می‌کنه و زیاد پیش میاد که با خودمون می‌گیم: کاش این موضوع رو قبلاً می‌دونستم. کاش این مسئله رو قبلاً فهمیده بودم. کاش فلان کار رو زودتر می‌کردم. کاش این حرفی رو که به بقیه گفتم خودم هم انجام می‌دادم.
وقتی من نوشته‌های قدیمی خودم رو مرور می‌کنم این حس رو خیلی زیاد تجربه می‌کنم. اکثر مطالبی که اینجا می‌گم و می‌نویسم بعد از اشتباهات متعدد و باختن‌های زیاد و تصمیم‌های نادرست و تلخ، یادگرفتم. به همین دلیل خیلی از اونها برای من، تداعی کننده تلخی‌ها و سختی‌ها هستند... »

فایل پی دی اف دیرآموخته‌ها

این فایل را می توانید از لینک زیر دانلود بفرمایید. به امید آنکه مورد استفاده قرار گیرد.

نظرتان را ارسال کنید

  1. سعید 1397/05/24

    عالی بود

  2. ممنونم که لطف کردید و این فایل رو به اشتراک گذاشتید. خوشحال شدم اینجا دیدمش.
    شاد و موفق باشید.
    محمدرضا

  3. احسان 1394/03/31

    جالب بود . خیلی ممنون

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...